شہ سرخیاں
Home / تازہ ترین / آرندو روڈ کورورل روڈز ڈویلپمنٹ پروگرام میں رکھنےپرتمام رہنماؤں کا شکریہ۔۔۔حاجی سلطان

آرندو روڈ کورورل روڈز ڈویلپمنٹ پروگرام میں رکھنےپرتمام رہنماؤں کا شکریہ۔۔۔حاجی سلطان

چترال (نمائندہ)میں حاجی سلطان رہنما پاکستان تحریک انصاف ضلع چترال اپنے اور تمام عوام ارندو کی طرف سے اپنی صوبائی حکومت کے وزیر اعلیٰ جناب محمود خان صاحب ، جناب وزیر سی اینڈ ڈبلیو ، جناب مشیر وزیر اعلیٰ وزیر زادہ صاحب اور پی ٹی ائی رہنما جناب سرتاج احمد خان صاحب اور دیگر ساتھیوں کی دل آتاہ گہرائیوں سے شکریہ ادا کرتاہوں کہ ارندو روڈ کو خیبر پختونخوا رورل روڈز ڈیویلپمنٹ پروگرام میں رکھ کر ایشین ڈویلپمنٹ بینک کے تعاؤن سے بنانے کا تہیہ کیا ہے اور حال ہی میں کنسلٹنٹ کی ایک ٹیم ارندو روڈ کے معائینے کیلئے روانہ کر کے ہم پہ احسان کیا یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ ہماری حکومت پسماندہ او ر محروم علاقو ں کو اوپر لانے میں بہت مخلص ہے ۔

مزید اس روڈ کے متعلق کچھ معلومات اور فوائد پیش خدمت ہیں۔

1. ارندو روڈ پر چار ، پانچ سال قبل یو اے ای کی تعاؤن سے اربوں روپے خرچ کر کے پہاڑوں کی کٹائی ، ریٹرننگ وال و توسیع وغیرہ پر 70 سے 80 فیصد کا کام ہو چکا ہے۔ ا س وجہ سے یہ روڈ کسی اور روڈ سے جلد اور بہت کم لاگت میں مکمل ہوگا۔

2. یہ روڈ ارندو خاص کے مقام پر افغانستان کے مین شاہراہ سے جاملتا ہے۔

3. ارندو خاص کے مقام پر بین الاقوامی سہولیات سے اراستہ کسٹم کلئیرنس پوائنٹ( جو کہ پہلے ہی سے منظور شدہ ہے) کیلئے یہ روڈ بین الا قوامی تجارت کیلئے راہ ہموار کر کے ایک ٹرننگ پوائنٹ ثابت ہوگا اور ملک کیلئے بہت بڑا ریوینیو اور روزگار جنریٹ کرے گا۔

4. علاقے میں موجود ٹورازم پوائنٹ اور معدانیات کیلئے بھی یہ روڈ ایک نعمت ثابت ہوگا۔

5. افغانستان سے تجارت کا تورخم کے مقام پر سکیننگ اور کسٹم کلئیرنس کی وجہ سے آئے روز رش بڑتا جار ہا ہے ملاکنڈ ڈویژن کی تجارت تورخم سے ارندو ڈائیورڈ ہو کرلواری ٹنل سے ہو سکتی ہے۔ یاد رہے کہ ارندو سے افغان شہر جلال آبا د کے مسافت کم و بیش 5 گھنٹہ ہے ۔

6. یو اے ای کی تعاؤن سے بننے والے میرکھنی ارندو نا مکمل روڈ 28 کلومیٹر ہے لہذا ارندو روڈ کو 20 کلومیٹر سے بڑھا کر 28 کلومیٹر کر کے روڈ کو مکمل کیا جائے۔

آخر میں ایک بار پھر سب تعاؤن کرنے والوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے جناب وزیر زادہ صاحب اور سرتاج احمد سے اپیل ہے کہ اس روڈ پر جلد از جلد کام شروع کرنے اور تکمیل تک پہنچانے میں مزید اپنا تعاؤ ن اور جدو جہد شامل کریں۔

منجانب: اہالیان یو سی ارندو

بوساطت: حاجی سلطان محمد

رہنما پاکستان تحریک انصاف ضلع چترال

Facebook Comments